29 Ocak 2011 Cumartesi

merak ediyorum heveslerimi, heveslerim de artık merak ediyor geleceğimi

merak değil midir şu hepimizi yönlendiren?
heves değil midir hepimizi hayallendiren?
yorgunum, heyecanlıyım, ümitliyim....
heveslerimi merak ediyorum, çok şey istiyorum ben
anlatılmayacak kadar çok şey, çok şey gerçekleştiriyorum ben
merakımı gideremeyecek kadar çok şey
yapmam gerekenler listem bihayli kabarık -e uğraşıyormusun?
bilmiyorum, tembellik kasıp kavurdu heveslerimi....oturduğun yerden ne elde edebilirsin ki?
yine de istemez misin, beklemez misin, ummaz mısın, hayal etmez misin?
istiyorum; alışkın değilim ben bi yerde 2 3 yıldan fazla oturmaya
alışkın değilim aynı kişilerle 2 yıldan fazla muhabbete
bilmiyorum ortam nasıl yapılır, görmemiştim cafe, eğlence
yoruldum, heyecanım artık savruldu bişeyler lazım! bir (!) evet evet belki bir "tık" lazım
ne bu tık? bilmiyorum farklılıklara ihtiyacım var, görüş açım daraldı, hayallerim hayal oldu
birisini mi bekliyorum ben? aşk mı bu ?! bilmiyorum hiçbir şey bilmiyorum
yorgunum, heyecanlıydım ama hala ümitliyim
merak ediyorum heveslerimi, heveslerim de artık merak ediyor geleceğimi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder