24 Ocak 2011 Pazartesi

Akşamlar...........

Akşamlar, heleki vakit geceye yaklaştığı an
insanların beyninin dahada farklı çalıştığı anlardan en nadiridir
duygular yoğunlaşır, hayaller kalabalıklaşır, düşünceler karışmaya başlar
ve insan bu vakit konuşmak, yazmak, anlatmak ister herşeyi
yalnızlık etkiler insanın psikolojisini
aile etkiler insanın düzenini
benim ailem zor bir ailedir, kardeşlerim, annem ve babam
çok yoruluyorum evde, duygularım etrafımdaki insanlara farklılık gösterirken ailem bunu bozabiliyor
ailem beni yorabiliyor, korkuyorum evde uzaklaşmaktan, soğumaktan
onlar benim ailem onları seviyorum, ama korkuyorum artık dışardaki yaşantımdan.
Duygusuzluk insanları emip yokeden bir kene
yapıştığı an atamazsın, attığını sanıp zehrini bütün bedenine işler ve seni yokeder
duygusuzluk insanın ölümcül hastalığıdır, korkutur, korkturur
Akşamlar, heleki vakit geceye yaklaştığı an
insanların beyninin dahada farklı çalıştığı anlardan en nadiridir....AKŞAMLAR.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder